Sunday, December 23, 2018

Pelancaran : VESPA PRIMAVERA 50 ° ANNIVERSARIO.



VESPA PRIMAVERA 50°ANNIVERSARIO.

Legenda untuk model Vespa, itu lah Vespa Primavera , yang merupakan salah satu kejayaan komersil yang paling menakjubkan dalam sejarah Vespa. Dengan keperibadian yang muda, lincah, inovatif, selamat dan mesra alam, hari ini Vespa Primavera merangkumi semua nilai yang menjadikannya berjaya, mewarisi kesegaran dan 'joie de vivre' pendahulunya.


Naza Premira Sdn Bhd, pengedar rasmi jenama Vespa di Malaysia telah melancarkan Edisi Ulang Tahun ke-50 Primavera, satu siri khas yang dikeluarkan oleh Piaggio, sempena perayaan  Primavera selama 50 tahun sejak pengenalannya yang pertama pada tahun 1968.

Pada mulanya diperkenalkan pada tahun 1968, revolusi Vespa Primavera adalah versi pertama skuter Vespa ikonik. Primavera yang berukuran kecil dan prestasi lincah merupakan impian dan kebebasan para remaja dan tetap menjadi salah satu skuter yang paling berjaya dalam sejarah Vespa.


Naza Premiere dengan bangga memperkenalkan Edisi Ulang Tahun ke-50 Primavera di sini untuk orang muda dan yang berjiwa muda serta menghargai ikon abadi untuk perjalanan yang bergaya dan bebas.

Edisi Ulang Tahun ke-50 Vespa Primavera dilengkapi dengan enjin 150 cc, enjin empat lejang generasi terkini, dengan prestasi tinggi dan kecekapan bahan bakar. Aspek baru termasuk 'tali' tersendiri yang terdapat di bahagian depan dan puncak krom di lumpur depan.


Tambahan pula, ciri baru yang paling penting adalah dari segi rim roda: 12 inci, yang diperbuat daripada aloi aluminium dengan reka bentuk lima bercakap baru, dan mereka adalah yang terbesar dalam sejarah Vespa.



 Ini memberikan kestabilan yang lebih besar, meningkatkan keselamatan, dan menguatkan pegangan pada semua permukaan dan keadaan jalan raya. Teknologi pencahayaan LED, yang kini digunakan untuk kedua-dua lampu depan dan lampu belakang, membantu untuk meningkatkan keselamatan
juga.


Harga yang di tawarkan  RM 16,300(tanpa insuan/r.tax dan yuran pendaftaran).

No comments:

Post a Comment